2015. jún 21.

UFOk nem csak Shanghaiban vannak

írta: K. Tündi

A mai nap igen sűrűre sikeredett! Reggeli után elindultunk a Beihai tóhoz. Ma is beigazolódott, hogy a térképolvasás nem az erősségünk, mert a metróról leszállva totál az ellenkező irányban indultunk el! A végén persze odatalátunk. A park gyönyörű volt. Áthajókáztunk a tó közepén lévő szigetre ahol egy hatalmas templom állt.

A gyerekekkel még elmentünk hajókázni, de sajnos nem kaptunk gumikacsás vizibiciklit :(

Ekkor má öt óra volt, amikor még Eszterrel elindultunk a szénhegy felé. Persze itt óriási sor állt, de mi előadtuk a magyarok féle trükköt, hogy nem értjük miért áll itt száz ember. A mindössze 2 yüenes jegyért fantasztikus látványt kaptunk a "hegy" tetejéről a Tiltott városra, és persze egész Pekingre.

Hazafelé elsétáltunk a metróhoz, amikor egyszercsak nagy Mao vezér portréjával szemben találtuk magunkat. Itt már az emberek konkrétan szelfiztek velünk, volt egy bácsi aki egyszercsak átkarolt és a felesége fotózott miket, aztán cseréltek :)

image_9.jpgMára ennyit, mert holnap korán kelünk, megyünk Ildivel a piacra.